Pengalaman Pertama Menggunakan Mi Band Pulse Murah

mi band pulse

Memang tidak dapat dinafikan yang “fitness tracker” yang lain mahal sebab ada banyak lagi fungsi. Tapi bagi korang yang “cheapskate” macam aku, boleh la guna Mi Band Pulse yang murah ni.

Kalau nak dibandingkan antara Mi Band Pulse (RM79) dengan Fitbit Blaze (£159.99), Garmin Vivosmarth HR (USD 129.99), dan Jawbone UP2 (USD 99.99), dah tentu la Mi Band yang paling murah.

Jadi, majulah sukan untuk negara. Jom bersenam. Pakai “fitness tracker” tapi tak bersenam tak guna jugak.¬†Hahahaha.

One Reply to “Pengalaman Pertama Menggunakan Mi Band Pulse Murah”

Comments are closed.