Misi Mencari Demak Skyline 200 Murah

Korang percaya tak aku beli kamera Xiaomi Yi sebab aku nak beli Demak Skyline 200 ni? Hehehe. Beli Yi Cam sebab nak rekod pemandangan semasa menunggang Demak Skyline. Bunyi macam poyo tapi macam best pun ada. Ekekeke.

Jadi aku dengan Faris pun pergi la ke Jalan Genting Klang untuk misi mencari Demak Skyline 200 yang murah. Motor ni dah la cap ayam (orang kata la), pastu nak cari yang lagi murah. Dasar cheapskate macam ni la. Hehehe.

4 Replies to “Misi Mencari Demak Skyline 200 Murah”

    1. Cita-cita nak jadi pengarah filem tu memang dah ada. Hahahaha. btw, ini misi mencari Demak Skyline 200 tahun 2015.

      Model dia lain sikit dari yang lama. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *